Gyro Conference: Schibsted Kick Off

Deltagerservice

Gyro Conference sørget for at over 1400 deltagere ble godt tatt vare på Schibsted sitt Kick -Off i Barcelona i 2016.

 

Med prosjektleder Anne Guri i spissen ble gjestene trygt tatt var på helt fra påmelding til siste matbit på torget i Barcelona.  Gyro Conference sørget for at deltagerservicen ble ivaretatt på dette prosjektet. Suksessfaktor for en god deltakerservice er en kombinasjon av en godt tilrettelagt teknisk løsning samt et serviceinnstilt menneskelig apparat.

Nøkkelord her er planlegging, organisering og gjennomføring.

Dette tilbyr vi ved at alle påmeldinger blir håndtert i et velutviklet web basert arrangementssystem samt at våre medarbeidere ivaretar hver enkelt deltaker med en høy servicegrad.

For Schibsted leverte vi disse tjenestene.
påmeldingsskjema for registrering alle alle deltagere med forskjellige kategorier
App med all praktisk informasjon og program for eventet.
SMS tjeneste
Håndtering av alle alle hotellbookinger